Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam :)
Jako świeżynka słów kilka napiszę - jestem jeszcze zielona w temacie szycia, ale chęci mam tyle, że mam nadzieję, iż nie długo już będę tak o sobie mówić ; ) A co mnie skłoniło, aby zaprzyjaźnić się z maszyną? No cóż, bardzo ciężko trafić w mój ubraniowy gust, a dodać do tego jeszcze hmm.... większy ; ) rozmiar, to już całkowita katastrofa, bo rozmiarówka w sklepach kończy się przeważnie na numerze, który jest na mnie po prostu za mały o 2 rozmiary.
Od zawsze w naszym domu była maszyna, ale obchodziłam ją wielkim łukiem traktując jako machinerię, której działania nie pojmowałam. Ale całkiem niedawno usiadłam i pomyślałam, jaki ta machineria ma w sobie potencjał i jakie to stwarza przede mną możliwości... ; )
Tak więc zaczynam. Od podstaw wprawdzie, ale praktyka czyni mistrza i wierzę, że w końcu uda mi się uszyć coś, co będę mogła na siebie założyć. I teraz zajeżdżam mojego Łucznika ; )
Na razie rozglądam się na forum. Czytam wasze rady, które są nieopisaną pomocą. Bardzo żałuję, że nie mam żadnego podręcznika, z nim byłoby mi o wiele łatwiej.

To tyle tytułem wstępu ;) Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie do swojego grona i odpowiecie na pytania, których podejrzewam, może być sporo ;)

Pozdrawiam : )
Avatar użytkownika
Administrator
Noemi witaj :) Przyjmujemy Cię z otwartymi ramionami :D
Bardzo dobrze, ze już zaczynasz zaprzyjaźniać się z maszyną. Na początek proponuję coś łatwego, np. spódniczka albo jakaś przeróbka :) a potem to już poleci z górki :)

--- Ostatnio edytowane 2011-02-24 18:49:06 przez Susanna ---
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Przyjmiemy i odpowiemy!

Witaj!

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/