Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Pierwszy raz w życiu zarejestrowałam się na forum:) Witam wszystkich... mogę robić jakieś błędy także proszę o pomoc i przyjmę wszelkie uwagi...
Parę słów o mnie: Jakiś czas temu zajeździłam;) kolejna maszynę do szycia i przeszukując internet w celu znalezienia nowej trafiłam tu.
Jestem samoukiem, pierwszy raz zasiadłam do maszyny w wieku dziesięciu lat, na początku się jej bałam a teraz jestem uzależniona od szycia, codziennie moje myśli krążą wokół krawiectwa. Teraz jestem na małym odwykowym od szycia, poszukuję maszyny już drugi tydzień. Jestem studentka i nie mam za dużych środków na to:( ale już coś mam na oku :)
Szyję wszystko: ciuszki, torebki, lalki, miśki, itd...Szyję dla siebie i innych, postaram się wrzucić parę fotek z moimi pracami.
Jestem tu bo szukam osób z którymi mogę porozmawiać o modzie i szyciu... wiem że tu takie osoby są:-dlatego się wpraszam na forum,
pozdrawiam
Czarna Igła
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Witamy, Czarna Igło! Witamy w kręgu Anonimowych Szyjących - uzależnionych inaczej ;-)

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj czarna igło,ja już jestem uzależniona tobie życzę tego samego:)czuj się jak w domu:D
Avatar użytkownika
Świeżynek
Dziękuje za miłe przywitanie, widzę że nie będę się tu nudziła :)
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Ja też jestem tu od całkiem niedawna i gwarantuje Ci że będziesz tu często zaglądać .
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Zapraszam do wątku: co szyje czarna igła? tam znajdziecie fotki z moimi pracami:)
dziękuję za miłe przyjęcie
Avatar użytkownika
Administrator
Studenci to osoby szalenie kreatywne a opis tego co szyjesz robi wrażenie :)
Witaj!
Czuj się tutaj swobodnie :)