Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek


Adres fanpage https://www.facebook.com/pages/BD-Suchobiecka/350536988320711

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie! :)

--- Ostatnio edytowane 2014-03-27 11:08:25 przez BDSuchobiecka ---

--- Ostatnio edytowane 2014-03-27 11:09:39 przez BDSuchobiecka ---

--- Ostatnio edytowane 2014-03-27 11:20:52 przez BDSuchobiecka ---
Avatar użytkownika
Pogromca spamerów
jakos mnie to nie przekonuje :mysli:
Avatar użytkownika
Świeżynek
Dlaczego Pani nie przekonuje ten konkurs? Jest to super sprawa bo można zaprojektować swoją wymarzoną kreację i ją uszyć:)
Avatar użytkownika
Świeżynek
a ja wezmę udział, jestem początkujący i zawsze to szansa na nauczenie się czegoś pod okiem fachowca :)
Avatar użytkownika
Świeżynek
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie:)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Z tego co wiem takie konkursy są niezgodne z regulaminem FB i można "zarobić" zawieszenie konta :)
Avatar użytkownika
Stały Bywalec
"Wygrywa osoba z jak największą liczbą polubień".........
odechciewa sie cokolwiek robic i zgłaszać... osoby biorące udział w takich "rankingach" mają do tego specjalne grupy na fb coś w stylu "lajki za lajki"... i jak tu móc cokolwiek wygrac?
Dziękuję za takie "konkursy" :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
to tylko niestety naciaganie na zebrolajki, najwieksza korzysc tak naprawde ma kto inny niz uczestnik :)
Sporo osob reaguje alergia na takie wyludzanie,niestety.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
a ja wezmę udział, jestem początkujący i zawsze to szansa na nauczenie się czegoś pod okiem fachowca :)
wiecej nauczysz sie zglebiajac wiedze, niz klikanie na fejsie, ja rowniez organizuje konkursy i jak widze ze dana osoba ma tylko same udostepnienie konkursow to wiem, ze to tylko bezmyslny klikacz na zasadzie biore udzial we wszystkim, nawet jesli mnie to nei interesuje, i nagroda mi jest w ogole niepotrzebna, ale gimnazjum niech sie bawi :)