Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Świeżynek
Witam, jestem amatorką kompletną, która od jakiegoś czasu próbuje tworzyć ładne oryginalne rzeczy xD Większości uczę się sama i z internetu, jednak podejmuję się momentami na tyle zwariowanych wyzwań, że niestety bez wsparcia nie jestem w stanie sobie poradzić. Nadmiar ambicji mnie zjada xD Nie umiem szyć niektórych rzeczy, nazw materiałów uczę się w praktyce, dlatego pewnie zacznę zasypywać forum pytaniami o wszystko xD Mam nadzieję że spotkam tu pomocne duszyczki^^
Myślę że mogę nazwać się początkującą gorseciarką (bardzo początkującą xD) oraz początkującą cosplayerką:)

pozdrawiam:)

--- Ostatnio edytowane 2014-07-31 12:36:39 przez daraya ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Pogromca spamerów
witaj
jak masz cos do pokazania,to wklej tu,bo po to jest forum,a nie odsylasz nas
a linki beda Ci sie wklejac po dopowiedniej liczbie postow
Świeżynek
w porządku, poprawiłam:)
Pogromca spamerów
p r z e p i ę k n y
Świeżynek
Dziękuję^^ To jedynie element całej sukni:)

--- Ostatnio edytowane 2014-07-31 18:50:25 przez daraya ---
Stara Gwardia
Gorset jest rewelacyjny!
Zaaklimatyzowany
:buziak: Witaj :pocieszacz: i tak jak piszesz na pewno każdy Ci tu pomoże jak będziesz czegoś potrzebować :oklasky: gorsecik jest super śliczny :okok: :buzki:
Stara Gwardia
:szok:
O matko kochana... "Początkująca" - dobre sobie.
Co ja tutaj robię?
:oklasky::oklasky::oklasky::oklasky::oklasky::oklasky::oklasky::oklasky:
Witam. Odebrało mi mowę.
Świeżynek