Wersja do druku

Świeżynek
Otóż w jednym z zagranicznych sklepów internetowych, znalazłam taki plecak i bardzo bym taki chciała, jednak 40 dolarów + koszty przesyłki to raczej nie na moją kieszeń, więc chciałabym spróbować taki sobie uszyć.

Jestem bardzo początkująca i nie wiem za dużo na temat szycia (zwłaszcza plecaków) ale chciałabym spróbować.

I tu właśnie potrzebuję pomocy. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi mniej więcej czego potrzebuję, żeby to uszyć i w jaki sposób? Np. jakich nici użyć, żeby to uszyć i czy jest to w ogóle wykonalne na taniej maszynie do szycia?

Będę wdzięczna za wszelką pomoc.

--- Ostatnio edytowane 2014-10-08 21:03:45 przez Euforia92 ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Mistrzyni Krawiectwa
Te wszystkie folie i plastiki nie znoszą pomyłek. Trzeba mieć bardzo wprawną rękę i być pewnym każdego szwu, ba - każdego ściegu.

Akurat nici są tu najmniejszym problemem. Trzeba być przygotowanym na to, że np. maszyna nie będzie transportowała lakierowanego tworzywa.

Trzeba mieć możliwość nabicia nitów mocujących uchwyty.

Poza tym wydaje mi się, że boczne pionowe szwy są nie tyle szyte, co zgrzewane tak, że to imituje szew.

Ania

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Zaaklimatyzowany
czeremcha ma rację, jeśli nie masz wprawy to będzie Ci bardzo ciężko. Szyłam już niejednokrotnie z miękkiego pcv i muszę powiedzieć, że do najłatwiejszych nie należy, "nie znosi pomyłek".
Czy możesz szyć na taniej maszynie? Ja szyłam na SilverCrest z Lidla za ok 400 zł (swoją drogą nie ma rzeczy, której ta maszyna by nie zszyła- najlepsza na świecie :) ) i dało radę. Co prawda przy szyciu kurtki z tego materiału popłakałam się kilka razy, pocięłam materiałem oraz z nerwów prawie rozniosłam cały mój pokój, po czym zrezygnowana poszłam spać, a do szycia usiadłam dopiero dwa dni później. Ale to wszystko zleży od grubości pcv i od trudności szytego produktu.