Wersja do druku

25 stron: 1 2 3 4 5 6 7 > »

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Na początek chciałabym Wam pokazać, sukienkę jaką jakiś czas temu uszyłam...
Zaznaczam, że jest to moja pierwsza sukienka.... więc proszę o wyrozumiałość. Muszę przyznać, że choć bardzo się starałam być dokładna, to pojawiły się kłopoty z rękawami :( Jestem samoukiem - zatem, nikt mi nie pokazał jak to robić. Jaka by nie była, jest moja :D i chodzę w niej z przyjemnością.
________________________________________________________

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Fajna sukienka :) i takiej dumy z kolejnych uszytych ubrań Ci życzę :)
Powodzenia :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Dziękuję uprzejmie :D
Każda rzecz która wychodzi spod rąk własnych (czy to moich, czy innych) jest niesamowita. Niepowtarzalna, i nafaszerowana emocjami, których nie ma w ubraniach z sieciówek ;) Dlatego lubię robić sama - to co umiem, a to czego nie umiem... no cóż "nie od razu Rzym zbudowano" :)

P.S. właśnie nabyłam ostatni numer BURDY- i chociaż, na razie niezrozumiałe są dla mnie ich wskazówki, to będę się starać i będę próbować bo uparta jestem ;)

Pozdrawiam
Magda
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
No, jeśli zaczęłaś od dzianiny, to szacun :-)
Poszukaj na Tablicy albo Allegro jakichś starszych numerów Szycia Krok po Kroku - obrazki bardzo ułatwiają zrozumienie, co z czym jak poskładać i jak przeszyć.
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
:D Tak Meg zaczęłam od dzianiny ... Siadając do szycia po raz pierwszy nie wiedziałam, że jest ona tak "skomplikowana" ... Może to dobrze :D
Możesz zobaczyć na blogu, mam więcej zdjęć w tym temacie. :zawstydzony:

http://galganekart.blogspot.com/
Bardzo cenna podpowiedz z tym numerami Burdy. Dzięki !