Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam wszystkich serdecznie ;) Znalazłam to forum przez przypadek i widzę, że jest tu bardzo sympatycznie, więc postanowiłam zapytać.

Kupiłam jakiś czas temu wąskie dżinsy, które ogólnie układają się rewelacyjnie i w sumie chyba pierwszy raz poczułam, że spodnie naprawdę na mnie pasują :D Niestety zauważyłam, że coś jest z nimi nie tak, bo prawa nogawka ma tendencję do skęcania się - nie znam się na tym, ale rozłożyłam spodnie i faktycznie szew od zewnętrznej strony w prawej nogawce idzie za bardzo do przodu. Domyślam się, że moje ukochane spodnie to po prostu wadliwy produkt... Nie mogę ich zwrócić, bo minęło trochę czasu od zakupu, metek nie mam, rachunku też.

Czy da się jakoś to poprawić? Tzn. nie ja oczywiście, ale czy profesjonalna krawcowa może się z tym uporać?

Bardzo dziękuję za ewentualną odpowiedź. Nie jest to jakiś wielki problem, nie jestem pewna na ile to się rzuca w oczy, ale mimo wszystko chciałabym wiedzieć czy są jakieś opcje.

Pozdrawiam!

--- Ostatnio edytowane 2011-05-23 20:14:20 przez Lil ---
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Wiesz wydaje mi się że te spodnie musiały zostać żle wycięte - krzywo (ktoś chyba o tym pisał), i jak je wycieli tak zszyli :( więc raczej nic nie zrobisz. :(
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Hm, szkoda... Więc jestem skazana na ciągłe poprawianie tej nieszczęsnej nogawki - chociaż i tak nie jest chyba tak źle (no, jak ktoś się będzie bardzo moim nogom przyglądał, to pewnie zwróci uwagę:p). Dziękuję.

----------------------------------------------------------------------------------

Zmieniłam nazwę tematu, bo przy okazji rzucę jeszcze jednym pytaniem. ;)