Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Świeżynek
Witam wszystkich użytkowników forum bardzo serdecznie! Od dawna śledzę poprzednie forum, ale jakoś zwlekałam z rejestracją na rzecz tylko podglądania. Nowe forum chyba bardziej mnie ośmieliło;) W kwestii krawiectwa jestem zupełnym nowicjuszem, ale pasja do szycia zawsze gdzieś tam we mnie tkwiła. Lubiłam podglądać babcię szyjącą na maszynie, potem sama zaczęłam szyć ubranka dla... lalek, od czasu do czasu sama coś ręcznie przerabiam, ale w najbliższym czasie mam zamiar sprawić sobie maszynę:) Myślę, że wkrótce rozwinę bardziej swoją pasję a to forum na pewno będzie mi w tym pomocne;)
Witaj na forum Evelka, Ja równierz jak ty jako dziecko lubiałam patrzeć jak moja babcia i moja mama szyły na maszyne, a potem sama sobie szyłam ubranka dla lalek barbie razem ze starszą siostrą(oczywiscie ręcznie)jeszcze gdzieś mam te ubranka i lalki nawet ale nie mam serca ich wyrzucić.

Świeżynek
Moje "dzieła" niestety przepadły, ale do dziś pamiętam jedną sukienkę, którą uszyłam i z której jako mała dziewczynka byłam bardzo dumna - miała być obcisła, więc jako materiału użyłam skrawka ze starych kryjących czarnych rajstop, u dołu przyszyłam czerwoną falbankę, z którą u góry korespondowały czerwone ramiączka. Oczywiście też szyłam dla Barbie, a raczej jej podróby, hehe. Pewnie wiele z przyszłych krawcowych zaczynało w takim razie od szycia ubranek lalkom. Szkoda, że moje się nie zachowały. Fajna pamiątka by była;)
A to śliczna sukieneczka :P ja byłam dumna z takiego kompletu w wężowe wzory długie spodnie i żakiecik. Ja te ubranka mam u rodziców. Cały czas mam nadzieje ze ich nie wyrzucili a jesli to zrobili to będe bardzo zła wtedy. musiałaby porobić fotki tych ubrań i zrobic sobie album w ramach pamiątki :)

Administrator