Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Witam! Jestem nowym użytkownikiem forum. Chodzę do zespołu Szkół Projektowania i Stylizacji Ubioru w Sosnowcu (Śląsk), jestem w drugiej klasie technikum. Szyciem zajmuję się od półtorej roku, choć zawsze interesowało mnie to jak powstają ubrania, które noszę. Na forum dołączyłam, by móc wymieniać swoje poglądy z innymi użytkownikami, porozmawiać o swojej pasji, a także po to, by dowiedzieć się czekoś nowego, czego jeszcze nie wiem o szyciu.
________________________________________________________
Allure...
人は生まれ、人に生きて、人を亡くし、独りを知る。
愛は生まれ、愛と生きて、愛を無くし、愛に気付く。
Avatar użytkownika
Świeżynek
Witaj Mello. Pokaż co tam masz ładnego uszytego :)
Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Dziękuję za powitanie Nataniello! Szyliśmy jak dotąd gorsety, spodnie i kamizelki, teraz po świętach zaczynamy koszule. Nie są to jakieś piękne rzeczy, więc nie ma się za bardzo czym chwalić ;)
________________________________________________________
Allure...
人は生まれ、人に生きて、人を亡くし、独りを知る。
愛は生まれ、愛と生きて、愛を無くし、愛に気付く。
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj :)
________________________________________________________
"Nadzieja ma skrzydła ,przysiada w duszy i śpiewa pieśń bez słów "
Avatar użytkownika
Świeżynek
No taaa, nie ma się czym chwalić, gorsety! Ja jak szyłam dziecku spodenki to mi sie w kroku ciut nie zeszły (a tylko 2 nogawki do zszycia). To ja nie mam się czym chwalić.
Nu nu nu ;)
Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Witam Migotko!

Ale pewnie szyłaś je po raz pierwszy prawda? I to sama. My mamy szkołę to jest zawsze inaczej, podpyta się nauczyciela jak można to zrobić i zawsze to jakoś idzie. Mój gorset nie jest piękny. Na zdjęciu nie widać go za dobrze, został szyty trochę na szybko ponieważ potrzebowałam go na koncert. Ale brałam pod uwagę że dopiero sie ucze mam nadzieje ze w przyszłości wyjdzie mi ładniejszy.


________________________________________________________
Allure...
人は生まれ、人に生きて、人を亡くし、独りを知る。
愛は生まれ、愛と生きて、愛を無くし、愛に気付く。