Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Stały Bywalec
To moje ostatnie "dzieło". Sukienka ogrodniczka dla córeczki uszyta ze starego płaszcza i nieużywanej apaszki. Jestem samoukiem, mało doświadczonym, dlatego wybaczcie niedociągnięcia. Niektóre z nich zauważyłam dopiero na zdjęciach (krzywo wszyta kieszonka :() W sumie niektóre do poprawienia, ale zaczynam właśnie od ubrań dziecięcych , bo można im chyba wiele wybaczyć.
Z tyłu niestety musiałam wszyć gumkę, bo sukienka okazała się za szeroka, a po bokach nie dało się jej zwęzić.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Stara Gwardia
piękna sukienusia. i to z podszewką!:) fajnie wyszła. miałaś dobry pomysł na zwężenie jej przez wszycie gumki. zrobiłaś też ładne dziurki na guziki: mnie jeszcze krzywo wychodzą (ale w teorii ich obrębiania jestem świetna), a i jeśli mam zrobić ich więcej niż jedną, to każda jest inna, więc unikam jak ognia i wbijam zatrzaski ;)
poza tym, z każdą uszytą rzeczą, sama zauważysz, że będziesz szyć coraz lepiej. ja tak mam. :]
Niespodzianka
Witaj JOLU
Pierwsza inicjacja na tym forum bardzo udana-córcia też.Najważniejszy jest pomysł i za to gratuluję.Szlifuj cierpliwość i nie zrażaj się niepowodzeniami, a za parę lat będziesz się z tego śmiała.Ogólna ocena=5+B-)POZDRAWIAM

Artur

Stara Gwardia
Córcia zadowolona i uśmiechnięta a sukienka wyszła dobrze i ciekawie .Szyję już wiele lat ale nadal sie uczę :) następna wyjdzie idealnie :)
Takie sukienki bardzo lubię. Ślicznie w niej córcia wygląda.
też uczę się szyć dla małych dzieci (2 roczne damy w rodzinie)pierwszy ciuszek jaki uszyłam dla dziecka - po dwóch tygodniach patrzenia i samokrytyki - wyrzuciłam (he, he)teraz zaczynam robić pewne postępy :D (bo już nie wyrzucam)
Stara Gwardia
Takie ogrodniczkowe sukienusie bardzo mi się podobają i chyba są takie wygodne,np łatwo zmienić pampersa itp :D i do tego na podszewce- dla mnie podszewka to czarna magia brrr
Administrator