| Świeżynek
  |  | 
| Jako, że już kilka miesięcy jestem cichym obserwatorem forum postanowiłam się ujawnić. Na początku mojej forumowej przygody napisałam jakieś 3 wiadomości a od tamtej pory bacznie czytam, podziwiam i uczę się z tego forum. Jestem początkującą ,,krawcową" więc proszę o wyrozumiałość i wszelkie porady, sugestie, zastrzeżenia są mile widziane    Płaszczyk uszyłam przed zimą i przez cały sezon bardzo dobrze mi służył. Jest to pierwsza rzecz z ,,wyższej szkoły jazdy" jak dla mnie więc do ideału daleko. Nie miałam pojęcia jak wykończyć dół i ma defekt po prawej stronie kołnierzyka przez moją nieuwagę  Wykrój z burdy. Druga sukienka była uszyta na sylwestra 2010. Chyba 5 rzecz w mojej ,,karierze"   ________________________________________________________ | |
| Stara Gwardia
  |  | 
| Witaj.
 brawo za odwagę spróbowania szycia czegoś ciężkiego    ________________________________________________________ | |
| Stara Gwardia
  |  | 
| Jak na poczatki to rewelacyjnie szyjesz    ________________________________________________________ | |
| Stara Gwardia
 |  | 
| Witaj! Jesteś bardzo zdolna!!! ________________________________________________________ Elwira | |
| Mistrzyni Krawiectwa
  |  | 
| Witaj! Nieźle sobie radzisz!    Ania ________________________________________________________ Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.
 http://uczeremchypl.shoper.pl/ http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/ | |
| Zaaklimatyzowany
  |  | 
| Piękna sukienka.
 Bardzo mi sie podoba   zapraszam do mnie  ________________________________________________________ | |
| Administrator
  |  | 
| Szyjesz świetnie! To dopiero początki?? Nie wierzę    Płąszczyk fajowy ale sukienka - bardzo w moim stylu  ________________________________________________________ * eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria   rabat10  - z tym kodem zakupy tańsze o 10% * Susanna szyje - mój blog   | |
| Świeżynek
  |  |