Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam ;)

Może ten wątek już był, ale nie sposób odnaleźć. Chcę zasięgnąć porady.

Zamierzam pracować w domu. Chcę kupić maszynę stębnówkę jednoigłową- do szycia tkanin lekkich i średnich, JUKI lub BROTHER.
Ale nie znam się zbytnio na zasilaniu maszyny. Nie wiem jaka będzie najlepsza w warunkach domowych. Nie wiem też jaki konkretnie wybrać model.

Dlatego proszę o pomoc :) będę bardzo wdzięczna.
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Witaj :) Mam maszynę przemysłową na zwykłe zasilanie do szycia tkanin cienkich i średnich, ponieważ w domu , w którym mieszkam nie ma prądu siłowego, a wynajmowanie lokalu nie opłacało mi się zbytnio, owerlok tez mechanik przerobił mi na zwykły prąd i pracuje bez zastrzeżeń tak jak wcześniej, nie wyobrażam sobie szycia zarobkowego na zwykłej maszynie. Jeżeli chodzi o markę maszyny to każdy ma jakieś swoje przekonania, doświadczenia, ja mam stębnówkę w zasadzie na podzespołach JUKI ale nazywa się GEMSY, owerlok mam JUKI MO-804 podobno nie do zajechania, na razie działają obie bez zarzutu, ale nie wiem czy to najlepszy sprzęt bo nie pracowałam na innym :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam ;)

Dziękuję za zainteresowanie postem.
A czym głównie mam się kierować przy kupnie? Jakieś ważne wskazówki?

:)
Avatar użytkownika
Świeżynek
Możesz mi podesłać linki modeli maszyn, które są warte uwagi i odpowiednie do moich potrzeb?

:):)
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa