Wersja do druku

5 stron: 1 2 3 4 5 >

Świeżynek
Witam serdecznie :)
Jak można się domyślić po tytule wątku, jestem początkującą krawcową :) Od razu zaznaczę, że szyję sama, nie korzystam z wykrojów. Uszyłam sukienkę, Szyłam na podstawie prostokąta, bo tak mi najlepiej :P potem obkroiłam no i wszystko jest ok, ale z tyłu sukienki, przy zamku dalej tak niefajnie wisi mi materiał,robi się taka fałdka już nie wiem jak się tego pozbyc, zrobiłam takie pionowe paski na tyle, nie wiem jak się to profesjonalnie nazywa:P ale już więcej ściągnąć się sukienki po bokach nie da, bo tyłek mi się nie zmieści w nią, niby materiału nie da się już zebrać, a to cholerstwo dalej wisi ! może to wina zamka? ale zamek wszyty jest prawidłowo :C i nie mam już głowy do tego... wklejam zdjęcie sukienka z przodu, z tyłu mogę dodać później. Po zrobieniu zdjęcia została Troszkę jeszcze zmodyfikowana, bo z przodu materiał już nie wisi, też zrobiłam te "fiszbinki", ale problem jest z tyłem...
odechciewa mi się szycia jak na to patrzę dosłownie...
Prosiłabym jeszcze, żebyście weszły na mojego bloga ( szyciowelove.blogspot.com ), mam tam dwie prace, ale jak tak patrzę na to, co wy tworzycie, to mi szczena opada, i myślę, że jestem do bani :P Oceńcie wg tych prac, czy mam jakieś szanse, żeby coś ze mnie było, czy mam sobie dać spokój z szyciem ? Ale tak szczerze. :) Może to głupie, co piszę, ale chciałabym znać opinię kogoś, kto się na tym zna.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc, jeśli takowa się pojawi :) a na to liczę :)

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Zaaklimatyzowany
Sukienka z "prostokąta":oklasky::oklasky::oklasky::oklasky::oklasky: Zrób zdjęcie z tyłu to się zobaczy co się da zrobić. Na początku to zamki zawsze fastrygowałam i patrzyłam jak to wygląda i dopiero potem maszyną.
Ewelina
Świeżynek
Witaj:)