Wersja do druku

4 strony: 1 2 3 4 >

Zaaklimatyzowany
Dziewczyny, jestem strasznie zielona w szyciu, nigdy nie uszyłam żadnego ubrania (nie licząć legginsów dla syna), na koncie mam za to małpkę-maskotkę, torebkę na zakupy i trochę poduszek patchworkowych.
Oto poduchy, które uszyłam dzisiaj, połączenie płótna bawełnianego i lnu, wsypa poduszki z bawełny i wypełnienie z plew orkiszowych. Wyszło coś takiego, jak na foto.
Mam do zszycia jeszcze trzecią poduszkię z tej serii (z żółtym kwiatem), ale niestety zarbrakło mi tasiemki na wykończenie :zawstydzony:

--- Ostatnio edytowane 2012-12-03 20:01:25 przez panna_basia ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Mistrzyni Krawiectwa
Uwielbiam takie "zielnikowe" motywy!

Zielnik od zielonej... :D

Bardzo dobrze, że zaczynasz powolutku. Nie ma co rzucać się na zbyt ambitne projekty.

Na swój prywatny użytek powtarzam sobie: Przed szyciem trzeba czuć wielką pokorę... Zawsze może zdarzyć się coś, co niemile zaskoczy... ;-)

Dziś godzinę poprawiałam dwie zaszewki w raglanowych rękawach ;-)Ha!

Ania

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Stara Gwardia
świetne poduchy:) bardzo ładne:oklasky:
A te dzisiejsze poduchy po prostu mi się spodobały, bo też są mi bliskie klimaty zielnikowe. Motyw rośln był super, nie chciałam go przytłoczyć ani innym wzorem, ani tkaniną.
Dzięki za miłe słowa, motywują do ćwiczeń i w ogóle :-)
Kapitalny tytuł wątku :D Pomysłowy trzeba przyznać. A więc walczysz i szyjesz i jak widać wychodzi Ci to bardzo dobrze. Śliczne poduszki, uwielbiam poszewki właśnie w takim "kwiecistym" stylu :) Szyj więcej bo widać, że masz do tego smykałkę :tak:

* Susanna szyje - mój blog :)

Stały Bywalec
Tytuł wątku jak na Basię przystało.
Skąd Ty wzięłaś takie cudne zielnikowe tkaniny?