Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Stara Gwardia
To i ja się przywitam.

Na forum trafiłam już dawno temu szukając informacji o overlockach. Kilka dni temu znowu tu zajrzałam i postanowiłam się zarejestrować :)
Nie jestem osobą często się udzielającą- niestety. Raczej czytam i przeglądam, niż sama coś piszę.

Szyję od kilku lat- na maszynie. Zaczynałam- pewnie nie ja jedyna - od ręcznego szycia dla barbie, ale to było wieki temu. Później miałam długą przerwę. Jestem samoukiem i bardzo żałuję, że nikt mnie tego szycia nie uczył, bo mam wrażanie, że bardzo mało wiem.
Z drugiej strony jestem też zadowolona z tego, czego sama się nauczyłam.

Szycie to moja pasja- jedna z wielu. Chyba nie ma tygodnia, bym czegoś nie szyła.

Witam was serdecznie :)

--- Ostatnio edytowane 2013-05-05 11:40:42 przez mio ---
Stara Gwardia
Dziękuję serdecznie ^^
Właśnie szycie dla dollfie to jest to, co robię.
tez tam zagladnelam
przepiekne
Stara Gwardia
wow szyjesz naprawde piekne kreacje :szok: :kwiatek::kwiatek::hejka:
Witam goraco :kwiatek:

Nur Frauen mit Tattoos sind sexy
Mistrzyni Krawiectwa
Witamy!

Ania

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Stara Gwardia
Mio, czy możesz coś więcej napisać o nurcie Dollfie? Skąd się wziął i czy polega tylko na kolekcjonowaniu lalek czy również dziewczynki się nimi bawią?

--- Ostatnio edytowane 2013-05-05 12:38:02 przez Natalia_ ---
Stara Gwardia
Hmmm...
Pierwsze dollfie zostały wyprodukowane przez japońską firmę Volks, która zaczęła później rozwijać swoją ideę i połączyła cechy porcelanowych lalek ze swoimi pierwszymi lalkami. I tak powstały pierwsze Super Dollfie, które można było stylizować wg własnego gustu i preferencji.
Obecnie nazwa 'dollfie' jest używana powszechnie jako określenie tych lalek. Coś w stylu popularnych adidasów- bez względy czy to adidas, reebok, czy but z ruskiego rynku.