Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Mamy w domu maszynę Łucznik 723, która nigdy nie była używana. Stała sobie wiele lat a ja chciałabym wreszcie ją uruchomić. Jednak już na samym wstępie natykam się na problemy, których nie umiem przeskoczyć... Instrukcja maszyny jest bardzo niejasno napisana i pewnych rzeczy po prostu nie wyjaśnia. (M.in. dlatego nigdy tej maszyny nie uruchomiliśmy, a w razie potrzeby przeszycia czegoś szło się do ciotki...) Chciałabym więc po prostu dowiedzieć się tutaj o zupełne podstawy dotyczące użytkowania maszyny. (Zaznaczam, że jestem zupełnym laikiem i nie znam się kompletnie na maszynach do szycia).
Najpierw trzeba miejsca smarowania potraktować naftą. Wiem, że najlepiej na noc, a następnego dnia z kolei te same miejsca smarem do maszyn.
I tu już natykam się na problemy. Po pierwsze, w instrukcji brak jest w ogóle rysunku poglądowego sprzętu z opisem poszczególnych części - co jest co. Po drugie, nie ma w ogóle instrukcji otwierania poszczególnych pokryw.
Cytat: "Mechanizmy przedniej części główki smaruje się po otwarciu pokrywy przedniej (rys. 3)."
Pytania:
- Co to jest główka?
- Jak otworzyć tę pokrywę?
(Na rysunku jest tylko narysowana otwarta już pokrywa i strzałki, gdzie wpuszczać smar).
I dalej: "W celu nasmarowania mechanizmów znajdujących się pod płytą, olej należy doprowadzić w sposób podany na rys. 2 oraz po odchyleniu główki do tyłu (rys. 4)."
Pytania:
- Jak odsłonić mechanizmy pod płytą?
- Jak odchylić główkę do tyłu?

W razie potrzeby mogę wstawić zdjęcia rysunków z instrukcji.

Będę wdzięczna za pomoc.
Avatar użytkownika
Pogromca spamerów
glowka,to ta konstrukcja co masz na niej szyc
wpisz sobie w googla łucznik 723 i od razu na samym wstepie masz fotki
z gory zdjeta pokrywa i odchylenie glowki-czyli podniesienie jej jej do gory,zeby zobaczyc co ma pod spodem
:)
Avatar użytkownika
Świeżynek