Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Jestem nowa i zielona w sprawach "blogowych",ale jakoś sobie radzę.
Od szycia jestem uzależniona od najmłodszych lat.Prawie wszystkiego nauczyła mnie moja babcia.Lubię szyć ,przerabiać ,tworzyć unikatową biżuterię(ostatnio zafascynował mnie szutasz)Mam już swojego bloga gdzie zaczynam zamieszczać swoje prace.Więc jeśli ktoś będzie miał ochotę to zapraszam serdecznie.
http://made-it-kate.blogspot.com/.
Wiadomość skomentowana przez Susanna :
Ta wiadomość została przeniesiona z wątku Cześć i czołem!.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Administrator
Witaj.
Postanowiłam odłączyć Twój powitalny post od wątku udo.
Tak wiec masz teraz swój własny wątek :D Zaraz zaglądnę na Twojego bloga bo strasznie fajnie jest oglądać co kto tworzy :]
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Świeżynek
Dziękuję za serdeczne przyjęcie,oraz zrozumienie dla mojej gapowatości.Wyszła w 100% moja zielonkowatość.Powoli zaczynam łapać jak funkcjonuje ekrowiectwo.:D
Susanna bardzo często odwieczam Twój blog.Rozbawił mnie wątek o teściu,ja też miałam podobne zdarzenie tylko z teściową:D Myślę również ,że te skrzydełka są u właściwej osoby.:D
Pochwalę się nowym dziełem -DIY czyli kolejna bluzka z chusty.
Pozdrawiam.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Administrator
Dziękuję za serdeczne przyjęcie,oraz zrozumienie dla mojej gapowatości.Wyszła w 100% moja zielonkowatość.Powoli zaczynam łapać jak funkcjonuje ekrowiectwo.:D
Tylko nie pisz, ze na forum ciężko się połapać bo my tu na rzęsach stajemy, żeby było jak najłatwiej :D