Wersja do druku

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witajcie :D
odkryłam Was całkiem niedawni i zupełnie przez przypadek, ale cieszę się jak małe dziecko, już nawet mąż mówi że się uzależniłam od zaglądania tu :)

szyciem tak bardziej zajmuję się od 7 lat, choć od dziecka podglądałam mamę jak szyje ale nigdy mnie to nie pociągnęło za mocno a teraz jest moją pasją i nie wyobrażam sobie życia bez szycia.

mieszkam w niewielkim miasteczku na południowo-zachodnim krańcu Polski, pracuję tu w zakładzie przeróbek krawieckich.

czasem coś szyję i chętnie skorzystam z Waszych rad i się pochwalę od czasu do czasu :D

miłego wieczoru wszystkim :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
... uwielbiam być niezauważona...
:(
Witam serdecznie po raz drugi
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj serdecznie!!
Koniecznie pochwal się swoimi pracami :D
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Ależ WITAJ WITAJ!!!Nie smuć się już dobra???:D:D:D
Avatar użytkownika
Administrator
Przepraszam za niezauważenie ;) Jak wchodzę na forum to otwieram wszystkie nowe wątki i czasem mi coś umknie (ale proszę nie bić... w sumie to okularników się nie bije...)
Wikunia dobrze, że nastąpił zwrot w Twoim podejściu do szycia. Podpatruj mamę, szyj a zdobędziesz (o ile już nie zdobyłaś) bardzo przydatny fach :)
No i witam na forum, fajnie że już uczestniczysz aktywnie w dyskusjach.
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
to już się nie smutam :)
a chwaliłam się już czyś gdzieś tu na forum... ale zgubiłam gdzie to było..