Świeżynek
|
|
Witam wszystkich serdecznie. Trafiłam na to forum ponieważ dostałam od Mikołaja maszynę do szycia o której zawsze marzyłam Mam nadzieję, że dzięki temu forum będę mogła zacząć spełniać swoje marzenia o projektowaniu i szyciu własnych ubrań. Jestem na razie baaaardzo początkująca a moim pierwszym prawdziwym dziełem jest strój muszkieterki uszyty dla mojej córki na bal przebierańców. Na pewno jeszcze daleko mi do perfekcji, ale bardzo chciałabym się uczyć i doskonalić.
Pozdrawiam |
|
Administrator
|
|
Piękny prezent dostałaś od Mikołaja Skoro pierwsze koty za płoty to teraz szyjemy dalej i oczywiście służymy radą
Witaj i czuj się tutaj dobrze ________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%
* Susanna szyje - mój blog |
|
Stara Gwardia
|
|
No to szable w dłoń ________________________________________________________
"Nadzieja ma skrzydła ,przysiada w duszy i śpiewa pieśń bez słów " |
|
Stara Gwardia
|
|
Witam serdecznie, mam nadzieję że skutecznie wykorzystasz prezent od Mikołaja i już niedługo będziemy mogły oglądać Twoje dzieła. ________________________________________________________
|
|
Stara Gwardia
|
|
Witaj i rozgość się na forum. A jaką maszynę sprezentował nasz najfajniejszy Święty? ________________________________________________________
Szyję sobie hobbystycznie.
|
|
Stara Gwardia
|
|
Witam serdecznie, nawet się nie obejrzysz,a już będziesz szyła cudeńka
ja też dostałam maszynę od Mikołaja |
|
Świeżynek
|
|
A właśnie taką (Łucznik Lidia 2016)
|
|
Administrator
|
|
O mamo jakie szalone kolory!! Superancka ________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%
* Susanna szyje - mój blog |
|
Świeżynek
|
|
Dziękuję Właśnie dlatego że jest taka kolorowa strasznie mi się spodobała
|
|
Stara Gwardia
|
|
Odjazdowa ta maszyna! lol