Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam Serdecznie!

Mam nadzieję, że piszę w dobrej grupie (jeśli nie będę wdzięczna za info) :)

Mam pytanie o tworzenie konstrukcji odzieży. Po kilku latach szycia z Burdy, postanowiłam wykonać swój pierwszy wykrój podstawowy bluzki na własnych wymiarach. Wyszło jakoś strasznie koślawie.. Niby „najprostsza rzecz na świecie”, a i tak udało mi się zepsuć ;)

Najbardziej martwi mnie ta różnica między talią a biodrami.. Talia: ¼ wymiaru, biodra: ¼ wymiaru + 2cm. Czy ja czegoś nie rozumiem czy wyjaśnienie w książce zawiera błędy...? A może (co gorsza) ja tak wyglądam...? Jakby nie patrzeć to chyba nie to.

Będę wdzięczna za wszelką radę i pomoc jak to poprawić. Próbowałam działać ołówkiem obok głównej linii, ale nie wiem czy to dobra droga.

Dodatkowo, w instrukcji zaszewka pionowa przechodzi przez środek gorsu (jestem początkująca, ale tak się chyba nie robi...)?

Pozdrawiam! Mila

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj Milo,
Mogłabyś napisać według jakiej książki narysowałaś bluzkę?
Czy mierzyłaś się sama?


Avatar użytkownika
Świeżynek
Dziękuję za odpowiedź!

Książka nie jest bardzo naukowa - "Co za szycie". Mikołaj przyniósł i postanowiłam się "pobawić".. ;)

Mierzyłam się z pomocą drugiej osoby, raczej wszystko powinno być ok.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia