Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Zastanawiam się nad powrotem do szycia - kiedyś czasem coś szyłam (tak w ogóle z wykształcenia jestem m.in. projektantką mody, hehe, ale niespecjalnie praktykującą), ale prawdę mówiąc - to pewnie niepopularne słowa na tym forum - nienawidziłam szycia! szczególnie wykańczać; wszywanie pasków w spodnie, itd. Brrr! Te pętelkujące nici, wrr!!!
Ale jakoś ostatnio (trochę pod wpływem początkująco-szyjącej przyjaciółki) zaczynam myśleć o powrocie i przeproszeniu się z maszyną..
Najbardziej, tak naprawdę, interesuje mnie szycie torebek ze skóry i pod tym kątem zajrzałam na forum.. Ale kto wie, może rozszaleję się bardziej i będę szyć, szyć, szyć? :-)
Avatar użytkownika
Pogromca spamerów
witaj
jak tu troche z nami pobedziesz,to przyjdzie Ci ochota na szycie :)
Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Witam Cię również Słońce :)

Nawet się nie zastanawiaj tylko szyj, szyj i szyj! Zwłaszcza że z wykształcenia jesteś projektantką! Ja osobiście też nie lubiłam wykańczania ale przecież praktyka czyni mistrza!

Szyjmy! szyjmy! szyjmy!
________________________________________________________
By stworzyć coś czego nie ma nikt, a wszyscy będą chcieli mieć.
www.madamedamier.pl
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Można szyć niewykończone :D

Witamy!

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Avatar użytkownika
Świeżynek
:-) dzięki za miłe słowo
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Wita Ewito!
Mnie też odstrasza od maszyny to wykańczanie... ale próbuje się opamiętać bo jednak warto sobie czasem coś uszyć więc trzeba się wziąć w garść. :luzik:
Sadzę,że i Ty wrócisz do szycia ciuszków,to tylko kwestia czasu ale póki co - z przyjemnością popatrzymy na Twoje torebki :hejka:
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Administrator