Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam!
Poszukuję osoby, która mogłaby mnie poprowadzić przez wykrój i uszycie długiej sukni wieczorowej (dla mnie:)). Czy znacie kogoś, kto chciałby/mógłby podjąć taką wspólpracę na zasadzie zajęć indywidualnych. Nie mam dużego doświadczenia w projektowaniu/szyciu, ale mam doświadczenie z maszyną do szycia (szyję zabawki i patchworki dla mojej córki). Jeżeli możecie pomóc - to proszę o kontakt na adres emailowy: [email protected].
Dziękuję!
Załączniki
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Dobrze by było wiedzieć , z jakiego rejonu naszego pięknego kraju pochodzisz. :) Bo co jak dzieli nas 300 km :) ?
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam,

Tak - to celna uwaga:)
Mieszkam w Warszawie, możliwy dojazd w odległości ok 150km.

Pozdrowienia!
Monella
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
A co byście powiedziały na kurs online?:)
Z ogromna chęcią wzięłabym tez udział w takim kursie,niekoniecznie tej sukni ale np. lekkiego jesiennego płaszyczyka :oczko:
Czy to w ogóle jest możliwe?
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Hej Monella, wydaję mi się że mogę Tobie dać jakieś korepetycje z szycia, aktualnie wynajmuję mieszkanie w Warszawie i uczęszczam do szkoły projektowania ubioru, jeśli jesteś chętna to proszę o kontakt.

--- Ostatnio edytowane 2011-09-19 06:22:43 przez czarnaigla ---

--- Ostatnio edytowane 2011-09-19 06:25:48 przez czarnaigla ---
Avatar użytkownika
Świeżynek
Witaj,
jeżeli o Warszawę chodzi, to jest coś takiego jak Studium Krawieckie, ze strony internetowej wygląda na to, że całkiem porządna instytucja, ale nie wiem jak jest w praktyce. Sama trochę myślę, że może warto.
Pozdrawiam. Olga
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Hej,

Ja mieszkam pod Warszawą, co prawda nie mam zbyt dużo wolnego czasu, ale myślę, że dałabym radę Ci pomóc. Czy masz już wybrany model sukienki?
________________________________________________________