Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam wszystkie pasjonatki szycia. Mam na imię Agnieszka, szyję , przerabiam, łatam, dziergam, maluję już bardzo długo. Moje pierwsze doświadczenia krawieckie są z przedszkola gdzie z kilku skrawków materiału , kleju biurowego i waty zrobiłam pościel dla lalki, potem kreacje dla lalek itd. Z zawodu jestem technikiem odzieżowym, ale moja ciocia(prawdziwa krawcowa ) twierdzi że moje umiejętności z technologią odzieży nic nie mają wspólnego.Często pracuję bez wykroju i centymetra, na oko.
Zamieszczam kilka zdjęć. Pozdrawiam.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
torba Płaszcz Zuzanna dzieci moje osobiste torebeczki
Avatar użytkownika
Pogromca spamerów
no witaj witaj
bardzo ladne prace
szyj szyj i pokazuj
Avatar użytkownika
Świeżynek
To jeszcze kilka pomysłów, kolczyki dobrane idealnie do sukienki bo wykonane z tego samego materiału i moje ulubione, miszungi czyli pomysł na prezent lastminute.

--- Ostatnio edytowane 2011-12-03 19:29:00 przez Fraucymer ---

--- Ostatnio edytowane 2011-12-03 19:49:39 przez Fraucymer ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
skóra i serce zegarka z resztek materiału kolczyki z koronki Motyle są tkaniny naklejonej na skórę coś jak decoupage filcowe miszungi
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj Agnieszko. Jesteśmy po jednym fachu - także skończyłam technikum odzieżowe - już "trochę " lat temu. Muszę powiedzieć, że świetne masz pomysły na biżuterię. Zawsze uwielbiałam "obszywać" swoje córki- jedna z nich w tej chwili szyje już sama- widzę,że i tobie pewnie sprawia wielką radochę. Piękne dzieła i oczywiście bardzo wszechstronne Pozdrawiam Ciebie
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Witaj Agnieszko, prace rewelacja, jestem pod wielkim wrażeniem :oklasky:
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Witaj jolka68