Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam wszystkich!

Dopiero rozpoczynam przygode z szyciem. Jestem w tym kompletnie zielona, na szczęście jestem dobrym samoukiem - i mam mame krawcową :)(niestety mieszka baaardzo daleko co pozostawia nam tylko konsultacje telefoniczne:( )
Jestem szczęśliwa posiadaczka (przynajmniej na razie szczęśliwa :p )swojej pierwszej maszyny do szycia SILVER CREST.
Mam juz za soba pierwszą poduszeczkę na igły:D

Jedyna maszynę jaka do tej pory "miałam w rękach" był wielki stary łucznik mojej mamy.było to jak miałam ok 13-14 lat(?)(teraz mam 26:oczko: ) i zraziło mnie nawet nie wiem co (bałam sie czy co ?).:bezradny:
A teraz żałuje :beczy:
No ale nie ma co sie użalać tylko trzeba brać materiał (narazie jakies stare szmatki ćwiczeniowe :D )i heja :angel:

Pozdrawiam!

--- Ostatnio edytowane 2011-12-05 12:03:15 przez Ewelina ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj Ewelino:)
Ja też ząłuję,że nie mam podstaw ale wierz mi wiekszym problemem jest brak czasu na hobby bo pomoc ,porady i zyczliwośc zawsze znajdziesz tutaj ... na naszym forum:)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Witaj, Ewelino!

Nauczysz się szyć - bo chcesz ;-) i nikt nie stoi ci nad głową ;-) bo może to było powodem niechęci do nauki szycia? Samosie tak mają - ale za to potem sukcesy - że ho ho!

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Avatar użytkownika
Administrator
Witaj Ewelino!
Hihi wiedzę, że coraz więcej właścicieli Silver Crest rejestruje się na forum :) Może utworzę Wam osobne podforum :D Nie no to tylko żarcik, bardzo się cieszę ze jesteś :tak:

I masz przeuroczy avaterek!
________________________________________________________