Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam,
Mam problem, chciałabym wiedzieć, czy mój pomysł na zrobienie sukni mógł by się udać. Upatrzyłam sobie sukienkę w sklepie ( od pasa w górę wygląda fajnie, jak ślubna), problem tkwi w tym, iż jest ona strasznie krótka:(. Pomyślałam więc, że zakupiłabym halkę i dorobiła resztę kreacji.

Mój pomysł polega na dokupieniu halki, pokryciu jej odpowiednim materiałem i umieszczeniu pod zakupioną sukienką.

Chciałabym wiedzieć czy ten pomysł ma sens, gdyż osobiście nie znam się na krawiectwie:bezradny::bezradny:
Chciałabym również prosić o poradę czy jeżeli powyższy pomysł mógłby się udać, to jaką formę halki zakupić??

Z góry ślicznie dziękuję za wszystkie porady:rotfl:

Załączam zdjęcie sukienki. Na mnie sukienka jest jeszcze bardziej krótsza, kończy się tuż za pupą:)

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Wybrana sukienka
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Moim zdaniem jak najbardziej ma sens - i jest wykonalne. W innym wątku pokazywałam sukieneczkę którą uszyłam dla mojej córki, ale właściwie to nie jest jednoczęściowa sukienka, tylko żakiet i spódnica.
Fotografia tu:
http://ekrawiectwo.net/board/thread/1808/co-nowego-w-burdzie-i-innych-krawieckich/?page=53
na samym dole strony.
Natomiast jaki wzór na spódnicę kupisz -to zależy wyłącznie od efektu który chcesz uzyskać -może to być lejący się jedwab lub satyna jak i suknia bombka powiedzmy.
Osobiście myślę,iż powinnaś poszukać czegoś co Ci się podoba, podesłać nam fotografie - i będziemy się zastanawiać.
Jedyne, co nie jest jasne -to czy to jest obcisła sukienka tzn. czy jest elastyczna? Bo wtedy być może należało by się zastanowić nad samym włożeniem spódnicy tzn. czy na wierzch -czy pod spód.
To tyle ode mnie -na pewno inne dziewczyny (lub panowie) podpowiedzą. Powodzenia!


Witam,