Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Mam 20 lat i jestem studentka.Przez pare lat szukalam jakiegos hobby,czegos ciekawszego od internetu,telewizora,czyli typowych zajec nastolatkow w tych czasach.Nie wiedzialam,ze to co mnie zaineresuje jest tak blisko;-) Moja babcia byla krawcowa znana na caly powiat,a nawet wojewodzctwo.Do dzisiaj ma upominki od zadowolonych kursantow(prowadzila kursy krawiectwa).Niestety obudzilam sie za pozno-babcia ma juz 89lat i juz ze mna nie mieszka,nie wiem czy by byla w stanie mi cos przekazac ze swojej wiedzy i strasznie zaluje,ze nie docenilam tej okazji wczesniej.Po babci zostala mi stara maszyna,nici,druty,jakies materialy itp. Chcialabym zaczac szyc,doskonalic umiejetnosci,a narazie jestem zielona w tym temacie:D Nie wiem od czego zaczac doksztalcanie,moze mi doradzicie?Nawet nie mam pojecia jakie zrobic wymiary do uszycia np. prostej bluzki.Gdzie kupic materialy,jak to sie robi itp. Slysze czesto,ze szycie samemu sobie sie oplaca i gdybym kiedys doszla do takiego poziomu to bede zadowolona,bo nie stac mnie za bardzo na kupno ubran o jakich marze,czesto ubieram sie w lumpeksach;-)Dodam,ze ostatnio tak na probe uszylam z poscieli na koldre cos co przypominalo bluzke:D
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
masz maszynę - to już dużo. pooglądaj rzeczy, porozmawiaj przy okazji jakiejś wizyty z Babcią - wiele się dowiesz. Uszyłaś bluzkę - zatem pierwsze koty za płoty. pokażesz nam ją?
maszyna po Babci - pewnie stary Singer nas pedał - jest super (zamówiłam sobie taką u Dziadka, żeby mi w spadku zapisał;)) na tej stębnówce możesz poćwiczyć szycie poduszek, zasłon, wszywanie suwaków...
zatem do dzieła!
przejrzyj Burdę, parę podręczników może, rozmawialiśmy tu o polecanych: http://ekrawiectwo.net/board/thread/127/jakie-podreczniki-polecilibyscie-dla-dok/?page=1
Avatar użytkownika
Stara Gwardia