Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów:) Na samym starcie przyznam się, że jestem kompletnym laikiem na temat szycia (mam szczerą chęć zmienić tą sytuacje). Jednak już teraz potrzebuję porad ekspertów na temat maszyn do szycia, overlocków oraz hafciarek (informacje te są potrzebne do biznes planu). Chciałabym wiedzieć, co osoby znające się na szyciu poleciłyby mi do wykonywania następujących czynności:
- przeróbek krawieckich (czyli potrzebuję maszyny do szycia, która poradzi sobie zarówno z cienkimi firankami, jak i grubymi płaszczami, dżinsem itp.)
- szycie, naszywania aplikacji na elastycznych materiałach (np. na bluzce kolorowego domku)
- wykonywania monogramów na pościeli, haftów na poduszkach
Czy Janome 6600P będzie sprawdzać się w tej funkcji? Po drugie, czy przy stopce do overlocku warto mimo to zainwestować w overlock (przewiduję, że będę naszywać aplikację na elastyczne materiały). Po trzecie, Janome 6600P posiada funkcję wyszywania liter oraz monogramów, jednak ja chciałabym wykonywać ładne i estetyczne monogramy głównie na pościeli i poduszkach i czy wobec tego nie lepiej zakupić hafciarke? Jak już pisałam na początku, nie znam się na tym kompletnie, nie wiem czy lepiej kupić maszynę 2 w 1 (np. hafciarkę z maszyną do szycia), czy każdy sprzęt osobno. Byłabym naprawdę wdzięczna za pomoc, konkurs na biznes plan jest dla mnie szansą na wyrwanie się z sideł bezrobocia, jednak póki co wszystko jest na etapie projektu. Za każdą odpowiedź będę bardzo wdzięczna.

--- Ostatnio edytowane 2012-09-11 18:15:04 przez nanap ---
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Aplikacji owerlokiem raczej nie naszyjesz.

A na hafciarkach się nie znam. Poszukaj instrukcji konkretnej maszyny, zobacz chociaż z daleka jej możliwości. Są nawet filmiki na youtube pokazujące pracę maszyn. Wtedy się dowiesz, czy jakość i przede wszystkim wielkość haftu ci odpowiada.