Wersja do druku

8 stron: 1 2 3 4 5 6 7 > »

Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Witam,

jestem amatorem samoukiem więc proszę, nie krzyczcie. :)

O mojej przygodzie z maszyną piszę na moim blogu, klikam zdjęcia i opisuję to, co robię.
Raz wychodzi raz nie ale nie poddaję się, bo kocham szyć, zakochałam się w styczniu i już mi tak zostało, oby było już tylko lepiej.

Uczę się, więc wszystkie Wasze rady są dla mnie na wagę złota. Będę Was podpatrywać i podpytywać a tu, wklejać zdjęcia moich prac.:)

Pozdrawiam serdecznie, toskaniau (Ula)

zacznę od zabawek..:)

--- Ostatnio edytowane 2011-05-26 11:18:54 przez toskaniau ---
________________________________________________________

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Jakie świetne zająceeeee, a jakie mają długaśne uszy!!! Superowe
Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Jakie świetne zająceeeee, a jakie mają długaśne uszy!!! Superowe
dziękuję:D
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Administrator
Jak dla mnie jesteś mistrz! Laleczki tildowe to coś co mi się szalenie podoba a do czego zabrać się nie potrafię ze względu na to iż lubię szyć "duże formy" ;) A zające... te uszy... coś cudnego! Podziwiam precyzję wykonania, prześliczne ubranka :) Piesio kapitalny, to chyba z jakieś kreskówki??
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Jak dla mnie jesteś mistrz! Laleczki tildowe to coś co mi się szalenie podoba a do czego zabrać się nie potrafię ze względu na to iż lubię szyć "duże formy" ;) A zające... te uszy... coś cudnego! Podziwiam precyzję wykonania, prześliczne ubranka :) Piesio kapitalny, to chyba z jakieś kreskówki??
Sus, dziękuję za cudne słowa, dziękuję.