Wersja do druku

62 strony: 1 2 3 4 5 6 7 > »

Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Po jakimś czasie szycia dla ludzi stwierdziłam, że musiałabym mieć na drzwiach chyba napis- dobra wróżka, bo kobiety wymyślają, a ja dwoje się i troję żeby to wykonać, ale to bardzo budujące, zmusza do myślenia i do samorozwoju. Nie mam sfotografowanych wielu swoich prac, ale pokażę Wam kilka :D Najlepsze są te dwie małe, one nie wymyślają, uwielbiają jak ciocia im szyje :)
________________________________________________________

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
W historii mojego szycia też miała miejsce sukienka ślubna, miałam straszną tremę szyjąc ją, aczkolwiek nie odmówiłam tej osobie, bo zawsze mogłam liczyć na jej pomoc, gdy jej potrzebowałam. Mam wrażenie że coś tu zrobiłam nie tak, szczerze to nie mam doświadczenia w sukniach ślubnych i nie bardzo mogłam skorzystać z kogoś porady, to było jak jazda bez trzymanki, cały czas odnoszę wrażenie, że coś tu źle zrobiłam, jednak wszyscy byli zafascynowani kreacją młodej panny i jej córek :) ( wychodziła za mąż jako wdowa)
________________________________________________________

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Mistrz Krawiectwa
Magdo, Ty również przepięknie szyjesz, podziwiam Twoje prace i nie wiem, co mi się najbardziej podoba, chyba wszystko. Te dwie pannice w białych sukieneczkach są śliczne, również suknia ślubna efektowna. Bardzo mnie też zaintrygowała ta sukieneczka łososiowa układana w te "łuski". Ciekawy wzór, będę musiał pomyśleć o uszyciu takiej sukieneczki.Niebieska z falbaną też super. Oj, Wy dziewczyny , macie w czym wybierać !!!